söndag 1 november 2009

No shopping, första helgen.

Har hållt mig undan kläder så gott det går, förälskade mig i en sammetskavaj i lördags och en klänning i fredags. Men lämnade dem kvar i butiken till sitt öde.

Dock behövdes nya vinterskor, och det ingår inte i "vadet". Hittade två par och det gör man ju aldrig! Två par som var perfekta! Så jag slog till på båda, fler tusenlappar senare var det nära på hyperventilering/lyckorus/hjälp-vad-har-jag-gjort-känsla. Tror att jag tog i så jag sprack eftersom det är minimibudget på kläderna.

I fredags kunde jag inte stå emot en halsduk och ett halsband, så Anne, jag har ca 400 kvar. Och de ska räcka i en månad!!

Fortsätter lägga upp gamla kläder på Tradera för att försöka skapa ett positivt kassaflöde... det är ett tufft liv! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar