måndag 28 december 2009

2010

Jag är redo!
Är lite less på 2009, så mycket samma lika, så mycket väntan och sånt. Men 2010 där har jag stora förväntningar!
* depech mode i januari, kent i februari, whitney i juni.
* bröllop i juli, och kanske en liten mini-bröllopsresa till Västkusten.
* bröllopsresa i september/oktober, tre veckor av sol, bad, massage, yoga, simma med delfiner eller nått...
* Så kan man ju hoppas på en trissvinst eller i varje fall en löneförhandling.
* Ska fortsätta experimentera på det perfekta macarons-receptet. Överhuvudtaget tror jag det blir mycket mycket bakning 2010.
På förhand ser det ju riktigt bra ut! Dessutom ska kära Kryddan få åka till NYC i mars, och jag har redan börjat fila på min önskelista!
2010 komsi komsi, jag känner på mig att det här blir mitt år. Hoppas ditt också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar