söndag 14 mars 2010

Lördag - söndag

Vaknade vid 4-rycket på lördag morgon. Inte bra. Kunde inte somna om, bestämde mig för att kolla på senaste säsongen av Weeds.
Beger mig ut på stan för att inhandla ett stycke baby-Converse. Sen hem och virka som en besatt. Höll på med en babyfilt som skulle överlämnas samma kväll. Blev klar 1 timme innan. Stress!
Fest och bubbel och bebisleksaker, var dock så trött att ögonen var fyrkantiga. Nåja, så mycket bättre nattens sömn skulle bli. Men tji fick jag! Lyckades sova i hela 4 timmar innan jag inte kunde sova mer. Horror.
Gick på bio med syrran. Precious. Grät! Lagade asiatisk risotto och pratade med Kryddan som just nu befinner sig i nån lyxlägenhet i NYC och har grannar som Robert de Niro, JC & Beyonce. Kontrasternas helg!

Imorgon: prova första toillen av brudklänningen. Spännande! Bara jag får sova lite först... hellst mer än 8 timmar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar