lördag 13 mars 2010

Den 12 mars 2009 klockan 13 cirka

...satt jag och Kryddan på hotel Costes i Paris och drack champagne, bara så där mitt på blanka dan, för att jag fyllde år. Men lite för nått annat också. Mitt i en massa födelsedags-sms så frågade Kryddan om jag ville gifta mig med honom. Han sa en massa andra otroligt vackra saker, men minnet är lite glädje-luddigt. Vilken underbar dag det var!

Igår var det den 12 mars igen, förlovade i ett år - bröllopet smyger sig allt närmre, jag fyllde ännu ett år och Kryddan hade skrivit ner de vackraste orden till mig. För att han inte kommer att kunna göra det på bröllopet. Det blir för känslosamt. I flera månader har han filat och filat. Det var så vackert och underbart. Det brevet är den bästa present jag någonsin fått, inklusive Acne-skorna han också gav mig. Vilken man! Vilken tur att han är min och att jag ska få spendera mitt liv med att göra honom lycklig.

Kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar