måndag 15 februari 2010

Konstigt det här

Vilken typ av brud är man om man inte alls är sugen på att gå på bröllopsmässor, inte alls gillar inbjudningskort från Calligraphen - scrapbooking, inte vill ha en marängtårta till klänning eller skor med nån rokokoklack?
Om man hellre vill gå på möbelmässor, läsa inredningstidningar och Elle, köper vaser på secondhand till dukningen, skaffar knallblå mockaskor och inte vill ha varken silver, brunt, rosa, vinrött eller svart som färgtema.

Ja då är man som jag! Och om jag är som jag är måste det finnas fler som gillar att lägga krutet på detaljerna, rätt detaljer. I samma stund som jag tänkte den tanken började ett litet frö gro, och nu är jag på G. Ska ägna lite av min fritid åt formgivning, tex inbjudningskort till fester och bröllop, trycksaker och annat som man vill ha en speciell prägel på. Jag är superglad över att jag kom fram till det här och har redan fått mitt första uppdrag. Life is good!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar