söndag 22 juli 2012

La Visage


Har testat en massa olika hudprodukter för ansiktet. Sisley som är väldigt bra men sjukt dyrt. MD Formulations som kostar en del men inte lika mycket, också jättebra för min hy. Diverse märken som YSL, Chanel etc.  
Men huden förändras ju, man blir äldre, solen gör sitt, kvisslor och blemmor beter sig på lite annat sätt när man varit gravid och ammat. Tycker jag i alla fall. Har testat ansiktsprayen från Avène och den är väldigt härlig, även om jag ofta glömmer bort att jag har den. På apoteket häromdagen kikade jag på de övriga produkterna från Avène och kände att kanske byter jag till dem nästa gång. Extremt prisvärda, känns lyxiga, fina förpackningar. Det är nog värt ett försök för att kolla om det är nått för mitt ansikte. 
Lyssnade på Emma Wiklunds sommarprat och blev då lite sugen på henne produkter Emma S. Gillade hennes prat om kvalitet, vad som är bra och dåligt etc. Men något tilltalar mig mer med dessa. Kanske för att de känns så franska, direkt från hyllan i ett apotek i Paris. Äsch, dags att testa och utvärdera. Nästa gång blir det kanske Emma S. Den som lever får se. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar