söndag 22 juli 2012

Äntligen!




H&M Homes barnkollektion släpptes precis. Jag har tänkt i flera år att de borde göra barngrejjer. Och när jag fick reda på att det var på g har jag väntat och väntar efter att H&Ms höst ska kicka igång. Vilket den gör juli varje år. Så jäklar fina grejjer, alla gillar ju inte shabby chic (vilket jag tycker fortfarande dominerar inredningstrender tillsammans med industriell 50-talsromantik. Erkänner villigt att jag mer är lagd åt det senare). 
Om jag har klickat hem grejjer. Jajemen! Lilla Judiths rum i nya lägenheten kommer att bli så fint. Ett coolt rum för en cool tjej.


Detta skåp köpte vi på Ikea åt henne, tänkte göra om det så det blir en garderob med både hängförvaring och lådor. Tycker det är så otroligt fint! Inte så barnsligt heller, så kanske vill hon ha det ett bra tag. 

Bilder från HM och Ikea.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar