torsdag 26 augusti 2010

Pitä

Varje gång jag är här uppe blir jag en femitotalsfru, det plockas bär, kokas saft och sylt, bakas minst en gång. Ljuva Norrbotten!
En annan favoritsyssla är att promenera runt i olika bostadsområden som jag inte varit i sen jag var lite och kolla efter vackra hus med fina trädgårdar och drömma att det var mitt. Här uppe kostar husen ingenting, synd att det inte finns några jobb här uppe som funkar för någon med design- och konstruktörsutbildning...
För här finns det fina vänner som dessutom har fantastiska barn, livskvalite, familj allt det som gör livet värt att leva.
Jaja, tillbaka till ekorrhjulet hemma i Stockholm. Det har sin charm det med!

3 kommentarer:

  1. När flyttar vi då? :)

    SvaraRadera
  2. Låt oss flytta upp allihopa och köpa hus på samma gata och bara ta över den och ha massa barn. Bra för tillväxten!

    SvaraRadera
  3. Jag röstar på Norrgatan! Där vill jag bo! Härliga sextiotalsfunkishus och underbara trädgårdar! Me like!

    SvaraRadera