fredag 11 maj 2012

En anledning att skaffa ett till barn




Hade jag sett detta innan Judith föddes hade hon garanterat fått en sån här otroligt snygg filt. Nu fick hon ju ett antal fina filtar, bland annat en virkad i Missonistil med vackert mintgrön och vit zickzack.
Men den här filten, jag dör!! Nu måste det skaffas fler barn!
Jag som precis packat ner garnkorgen i källaren, då säsongen känns lite över, samt den kommande flytten och att Judith tycker sticknålar, saxar och garn är så sjuk kul att dra ner från den. Men ändå. Jag har verkligen fallit för den här! Får väl göra en som kanske sparas till ett nytt litet knytte. Jag skulle bara använda solgult och grått, vilken snygg kombo av färger! Åh!

Besök gärna The Purl Bee, där får man hur mycket inspiration som helst, bland annat till denna filt.

http://www.purlbee.com/four-corners-baby-blanket/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar