torsdag 1 juli 2010

Bråda dagar

Plockar blommor på nätterna. Blommor är bra för själen, glöm aldrig det!


Placeringskorten klara! Check!

Tur att det är midnattssol här i norr, dagarna tar aldrig slut. Och det behövs just nu, långa dagar!


Jag och min fina tärna letar locations vid Storforsen för torsdagens grillning. Det kommer att bli underbart!

Pyssel, pynt, knep och knåp. I love it!

Festhäften, gästböcker...


Såklart ville jag sy min egen "cape". Nu är den snart klar!



Hittade den efterlängtade skrivmaskinen. Kvalitetsloppis.se är stället! 

Och ja, jag har blivit lite besatt av min Hipstamatic app. Som så många andra. Men, I love it! 

Nu tillbaka till att putsa 80 champagneglas, baka maränger och sen testa håruppsättningen och sminket. Man kan tänka att det hade varit bra att ha tagit reda på vad man vill ha för hår och smink... Hjälp! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar