fredag 14 maj 2010

Det här med morgongåvor

Jag kan tycka att ett smycke känns lite cheesy och vanligt. Särskillt eftersom jag inte gillar smycket så där jättemycket. Förutom min nyfunna kärlek till diamanter. Men nu kommer jag ju att ha två supervackra ringar efter den 10 juli.
Och den enda ring som jag skulle kunna tänka mig att skaffa är ett arvegods som kan göras om... men man kan säga att den inte riktigt är i min ägo ännu...
Men som jag-älskar-att-baka-och-vill-bli-Sveiges-Martha-Stweard-för-jag-älskar-pyssel-också-människa skulle bli helt överlycklig för en Kitchen Aid. Men Kryddan tyckte nog att det var lite oromantiskt. Typ stanna i köket kvinna, du ska veta din plats. Men det är ju en passion, så mycket större än smycken... Sån är jag!



Jag kan till och med tänka mig att vi köper en härlig Mac till oss själva, från oss själva. För det tror jag skulle göra oss väldigt glada. Jag kanske är lite konstig ändå... Men det handlar väl inte bara om att ge för att ge, det handlar väl om oss och vilka vi är?



Till Kryddan hade jag tänkt köpa en grej som han älskar. Och det är definitivt ingen morgon-gåva-present-potential i den. Men han älskar dyra skor. Och jag älskar honom. Så det är väl den bästa presenten man kan tänka sig?! Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar